субота, 24. новембар 2012.

Pismeni sastav Opis moje mame

Moja mama dobra mama blago nama sa mamama..
Tako glasi jedna stara djecija pesma, ali rijeci te pesme opisuju svaciju majku jer mama je uvijek dobra njezna prema nama i nema osobe na svijetu kaja ce sa vise paznje i ljubavi se odnositi prema nama u zivotu od nase majke.
U svakom trenutku njezna majcinska ljubav je tu i nijednog trenutka nas ne napusta ma sta mi ucinili, ma makvu ocjenu dobili iz srpskog na pismenom. To je jedina ljubav koja nema uslova, to je bezuslovna ljubav. I njena ljubav nece biti ni veca ni manja ako nesta zgrijesimo. Ali lijepo je doci kuci i reci majko dobio sam odlicnu ocjenu na pismeni sastav opis moje mame.
Majcin osmjeh i zagrljaj je nesta neprocjenjivo, razumijete li me sta vam govorim nastavnice.

Нема коментара:

Постави коментар

Testovi zadaci lektire sastavi