четвртак, 22. новембар 2012.

Sastavi Moj ljubimac

Sastav Moj ljubimac

Jos odavno imam jednog malog psa koji se zove Lake. Svi su se cudili oduvijek njegovom imenu jer nije bio standardan medju psecim imenima, ali ni on nije bio standardan, moj pas, moj ljubimac.
Mozda bi neko sada ocekivao da kazem da mu je majka bila sampion evrope, vrsni tigrasti bokser. Ne. Nije bio tigrasti bokser moj ljubimac. Nije bio sampion moj ljubimac. Nasao sam ga pored kontenjera kako cvili. Bio je pun buva. Nije cak ni bio sin sampiona. Po njegovom izgledu reklo bi se da je imao vise oceva.
Medjutin zavilo sam ga mnogo. Njegov lavez me ujutro budio za skolu, pratio me do kapije, docekivao me kad se vracam iz skole, igrali smo se zajedno.. Medjutim jednog jutra jos bunovam u krevetu zacuh strasan, zvuk koji zapara srce i sledi mi krv u venama. Znao sam, a govorio sam mu nemoj Lake na ulicu..
Lake, za mene ces uvijek biti sampion

Нема коментара:

Постави коментар

Testovi zadaci lektire sastavi